Un mod de organizare a documentelor unei firme de contabilitate

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!

In cazul firmelor de contabilitate care administreaza portofolii de clienti, mai mici sau mai mari este esential sa exista o ordine a documentatiei referitoare la clienti si mai mult, documentele necesare in diverse situatii trebuie sa fie usor de obtinut: de exemplu copii dupa certificatul de inregistrare la Registrul Comertului, buletinul administratorului, contractul de servicii de contabilitate, documente care sunt necesare in multiple situatii, mai ales in relatie cu institutiile statului.

Utilizatorii SmartBill Conta au la dispozitie un sistem automat de gestionare a partii administrative a firmei de contabilitate – prin modulul ManagerConta in care se pot regasi datele generale ale firmei, parametri fiscali, persoanele de contact, declaratiile de intocmit si un dosar al clientului, asa cum se poate observa mai jos:

Dosarul clientului este un loc unde se regasesc documentele de identificare, contractele de contabilitate si alte documente utile.

In zona de declaratii se reflecta toate declaratiile de intocmit pentru firma respectiva in functie de vectorul fiscal al firmei.

Gestionarea contractelor cu clientii firmei de contabilitate este utila pentru ca permite inregistrarea datei contractului, datei expirarii, a valorii contractului . In felul acesta se va putea urmari situatia contractelor expirate si reinnoirea acestora la timp.

Documentele se pot scana si incarca in aplicatie, devenind astfel disponibile usor, ori de cate ori este nevoie de ele.

In dosarul clientului se mai pot regasi de exemplu contracte de chirie pentru sediu, cu posibilitatea de monitorizare a datei expirarii, hotarari si decizii ale firmei care pot fi relevante pentru activitatea contabila.

In plus fata de aceste aspecte care tin de gestionarea documentatiei clientilor, in ManagerConta se mai poate realiza:

  • depunerea declaratiilor fiscale
  • accesarea spatiului privat virtual (obtinerea fiselor rol, a somatiilor si notificarilor care vin prin SPV, obtinerea extraselor de cont de la Trezorerie)
  • calcularea sumelor de plata de la buget pentru client
  • generarea de raportari contabile

Articole similare

Comentariul tau aici